27. Мај 2018. 04:24:32 *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
 

Stranice: [1] 2   Idi dole
Štampaj
Autor Tema: Moj Keeway :)  (Pročitano 6962 puta)
mario
*
Van mreže Van mreže

Starost: 30
Lokacija: Seleus
Poruke: 18

Keeway Cruiser 250


« poslato: 15. Мај 2013. 09:46:16 »

Pozdrav kolege ,
posto se sezona blizi a za neke mozda je i u toku , pocelo se sa radovima oko sredjivanja dvotockasa.
Kao sto mozda neki znaju relativno sam nov u ovome sportu , u ovoj temi http://forum.coper-srbija.com/index.php?topic=60141.0 ima diskusija vezana za kupovinu motora.

Prosle godine uspeo sam da sakupim malo para i sebi priustim copera.Radi se o Keeway Landcruiser 250 ccm kupljenog od prvog vlasnika sa predjenih 12 000 km.Delovalo mi je kao sasvim dobar i ocuvan motor medjutim posle predjenih 2 000 km ispostavilo se da sam se malo presao.
Motor lepo radi , ima snage sve je u najboljem redu ali menjac je poceo da ispusta neke cudne zvuke.Na prvi mah buka se cula samo u 5 oj brzini ali ubrzo  su sve brzine cinile isto.Da se stvar ne bi pogorsala ja ga ostavio posto je sezona bila vec pri kraju.Ovo se sve izdesavalo prosle godine.

Posto mi mehanika dodje kao hoby , nasao sam service manual i poceo da analiziram a potom i da rasklapam  Grin
Kako ne bi skidao kompletan motor sa sasije , skinuo sam prvo deklu sa desne strane u kojoj je smesteno kvacilo.Mislio sam da je do kvacila i da cu to brzo resiti medjutim osovina na kojoj leze brzine dobila je bas lepog lufta u lezaju.
Ni sam ne mogu da shvatim kako su pre otisli lezajevi menjaca od lezajeva radilice  Huh?

U svakom slucaju moram rasklapati ceo motor kako bi ih menjao, slike radova cu ako se slazete postavljati ovde  Cool
 


 
 
Sačuvana
Manda
**
Van mreže Van mreže

Starost: 32
Lokacija: Beograd - Vozdovac
Poruke: 325


Harley Davidson Sportster


« Odgovor #1 poslato: 16. Мај 2013. 01:50:34 »

Jebiga bedak sto u sred sezone mora da majstorises. Valjda ce ova i slicne teme bar malo ublaziti euforiju kupovine kineza koja je zahvatila celu zemlju. Slusam ljude kako lupaju gluposti... Masina od viraga, masina od rebela, masina od cbr-a... Nesto ne videh da su na nekom Viragu vrisnuli lezajevi na 14 hiljada. Tebi druze neka je srecan rad i da sto pre vratis motor na put a ostalima za nauk pre nego sto krenu da hvale kinesko djubre i da ga preporucuju ostalima (!!!!) .
Sačuvana

Bolje zivjeti sto godina kao milijunas nego sedam dana u bijedi!
mario
*
Van mreže Van mreže

Starost: 30
Lokacija: Seleus
Poruke: 18

Keeway Cruiser 250


« Odgovor #2 poslato: 16. Мај 2013. 02:46:58 »

Hvala druze ,
mozda sam neki baksuz  :'( pa naleteo na neku fabricku gresku ,uostalom videcemo sta se sve izdesavalo unutar masine posle 14 hiljada pa samim tim mozemo proceniti kvalitet.
 
 
Sačuvana
mario
*
Van mreže Van mreže

Starost: 30
Lokacija: Seleus
Poruke: 18

Keeway Cruiser 250


« Odgovor #3 poslato: 17. Мај 2013. 04:33:39 »

i igranka je pocela  Grin

skinuta sedista , bisage i poneki ukrasni delovi


skinut rezervoar


pogled izbliza  Cool


i sada izgleda ovako  Smiley

 
Sačuvana
bobtin
*
Van mreže Van mreže

Starost: 34
Lokacija: Pirot
Poruke: 225


Harley-Davidson XL 1200C


« Odgovor #4 poslato: 17. Мај 2013. 06:54:59 »

Srecan rad prijatelju  smltiphat
Sačuvana

Kako je nastala Sicevacka klisura?.... Pirocanac izgubio dinar
milmar
*
Van mreže Van mreže

Starost: 43
Lokacija: batajnica
Poruke: 24

SUZUKI SAVAGE 650


« Odgovor #5 poslato: 17. Мај 2013. 09:55:38 »

Srecan rad i da sto pre izadjes na drum. smle026 I moram da kazem da se slazem sa svim sta je Manda rekao.
Sačuvana
mario
*
Van mreže Van mreže

Starost: 30
Lokacija: Seleus
Poruke: 18

Keeway Cruiser 250


« Odgovor #6 poslato: 17. Мај 2013. 11:22:04 »

Hvala  Smiley
ja necu da izjasnjavam svoje misljenje o kvalitetu sve dok ne otvorim masinu  Grin
Tokom vremena imao sam i iskustva sa starijim Hondinim jednoklipnim cetvorotaktnim agregatom onaj sto se koristi u razne namere nesto slicno ovome http://engines.honda.com/models/series/gx .Za ovu vrstu motora mogu reci da sam bas bio razocaran Sad Sve je bilo pravljeno za jednokratnu upotrebu.Prvo su otkazali ventili tj. izgubila se kompresija a podesavanje ventila nije bilo moguce.Posle je krenulo i sve ostalo , istrosila se stublina pa poceo da guta ulje i na kraju usled nedostatka ulja zablokirao lezaj klipnjace.Tako da sam malo izgubio poverenje u tu procenu kvaliteta na osnovu marke odnosno zemlje porekla  Undecided 
Sačuvana
mario
*
Van mreže Van mreže

Starost: 30
Lokacija: Seleus
Poruke: 18

Keeway Cruiser 250


« Odgovor #7 poslato: 20. Мај 2013. 06:38:17 »

malo se radilo    Cool

prvo je pripremljen radni sto  Grin


pa se posle bacio na posao i
skinuo karburator


skinuo pratece delove karburatora

sve to upakovao  Grin


skinuo auspuh, filter vazduha i po koji ukras


rasklopio podmetace nogu, poluge brzina i kocnice

i konacno masina je oslobodjena  sml106598

sada moj motor izgleda ovako   sml(pljes po glavi)
Sačuvana
srdjan
*
Van mreže Van mreže

Starost: 49
Lokacija: Beograd
Poruke: 193


Supershadow 250 cc


« Odgovor #8 poslato: 21. Мај 2013. 12:13:54 »

 popcorn пратим
Sačuvana

Nek ide život
bat
*
Van mreže Van mreže

Starost: 62
Lokacija: Trnava Jagodina
Poruke: 34

yamasaki skay star


« Odgovor #9 poslato: 24. Мај 2013. 08:33:12 »

da tu nije bilo malo lenjosti predhodnog vlasnika u promeni ulja ili nedaj bože nedostatku ulja ili vrlo retkom ulju koji koriste  japancii gradacije 0do 10 pa čujem neke kao to treba sipati pa još da je obavezno motul i sl u kineza 20 do 50 mineralno jer je potopljeno kvačilo i vozi miško , a moguće i da si nesrećan pa ti zapalo tako
Sačuvana
ghost_leader
**
Van mreže Van mreže

Starost: 31
Lokacija: feketic
Poruke: 306


Honda Shadow VT600


« Odgovor #10 poslato: 27. Мај 2013. 11:40:32 »

popcorn пратим


i jaa Wink
Sačuvana
RavnoGorac86
****
Van mreže Van mreže

Starost: 31
Lokacija: Kosovska Mitrovica
Poruke: 1.155



« Odgovor #11 poslato: 27. Мај 2013. 12:29:44 »

 popcorn
Sačuvana

Live to ride, ride to live!!!
mario
*
Van mreže Van mreže

Starost: 30
Lokacija: Seleus
Poruke: 18

Keeway Cruiser 250


« Odgovor #12 poslato: 27. Мај 2013. 08:21:33 »

Ja bio malo odsutan pa je posao oko motora morao malo da seceka barem sam ja tako mislio.Planirao sam da nastavim danas gde sam stao , kad ono bruraz bez mog sasnanja rasturio skoro pola motora :'(  .
I eto bas sam se lepo iznervirao  Undecided

Sto se ulja tice , prodavac mi je preporucio 10-40W tako da je verovatno i on to sipao.Delovao mi je kao ozbiljan covek, dao mi je cak i nov rezervni filtar ulja pa ne verujem da je bio lenj.

Sačuvana
srdjan
*
Van mreže Van mreže

Starost: 49
Lokacija: Beograd
Poruke: 193


Supershadow 250 cc


« Odgovor #13 poslato: 28. Мај 2013. 07:43:33 »

Слике  Cool
Sačuvana

Nek ide život
mario
*
Van mreže Van mreže

Starost: 30
Lokacija: Seleus
Poruke: 18

Keeway Cruiser 250


« Odgovor #14 poslato: 28. Мај 2013. 11:40:09 »

 Smiley
Delovi motora


bocna leva strana


bocna desna strana


Klip br 1


Klip br 2


Ne mogu sa tacnoscu reci, posto nisam imao pri ruci odgovarajuci alat za merenje, ali karike na oba klipa su u odlicnom stanju, takodje deluju i klipovi kao i radilica.
Braon boja na klipu broj 2 pokazuje gubitak kompresije i to zato sto karike nisu bile dobro razradjene.Prethodni vlasnik je izgleda bio malo nestrpljiv  Grin
Sačuvana
Stranice: [1] 2   Idi gore
Štampaj
 
Prebaci se na:  


Ispravan CSS! Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.1.1 | Srpski prevod: www.tnenad.net


Orange2Gray © by Crip
Ispravan XHTML 1.0!