15. Децембар 2018. 06:53:21 *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
 

Stranice: [1]   Idi dole
Štampaj
Autor Tema: Osnove tehnike kocenja  (Pročitano 4057 puta)
VuleTigar
****
Van mreže Van mreže

Starost: 37
Lokacija: Beograd-Lion/Crveni Krst
Poruke: 1.919


Honda CB 750 F2


« poslato: 04. Мај 2010. 01:06:05 »

Komsije napisale dobar tekst, pa ko zeli malo i teorijski da shvati kako
kocenje funkcionise, pa da posle unapredi svoju tehniku i primeni u praksi  Cool


http://www.motori.hr/Osnove_tehnike_ko_269_enja_1392.html
Sačuvana

U zrncu peska videti svet,
I beskraj na ruke dlanu,
I nebo kroz jedan divlji cvet,
I vecnost u jednom danu.
doktor4cars
***
Van mreže Van mreže

Starost: 142
Lokacija: novi sad
Poruke: 541


HONDA NTV 650 CB 836 K6 KINROAD XQ 50 FRIZ


« Odgovor #1 poslato: 04. Мај 2010. 07:51:58 »

vrlo poucan tekst ,samo ja dosta koristim kocenje motorom ziveo kardan!!!!
Sačuvana

he who dares winns
LAV
****
Van mreže Van mreže

Starost: 38
Lokacija: Beograd-borca
Poruke: 1.021


o/=-o


« Odgovor #2 poslato: 04. Мај 2010. 08:34:02 »

dobar tekst pogotovo za pocetnike....odavno u upotrebi ta tehnika kocenja ali po gradu i guzvi uglavnom se sluzim prednjom.........
Sačuvana

Mladen BB
*
Van mreže Van mreže

Starost: 27
Lokacija: Bajina BaŠta
Poruke: 100


Yamaha xj650rj seca


« Odgovor #3 poslato: 04. Април 2011. 06:15:24 »

vrlo poucan tekst ,samo ja dosta koristim kocenje motorom ziveo kardan!!!!
Takođe, kardan zakon! Cheesy
Sačuvana

Lula i kabanica, britva i brojanica... a prijatelja k'o u kurjaka!
zlajo
*
Van mreže Van mreže

Starost: 39
Lokacija: St.Pazova
Poruke: 29


xxx


« Odgovor #4 poslato: 13. Јул 2011. 09:36:25 »

Koliko ja znam motorno kočenje ide i preko lanca,sad dali ima neke razlike sto se tiče mot.kočenja izmađu lanca i kardana mislim da nema ako nisam upravu slobodno me ispravite.
Sačuvana
Crni Leptir
Gost
« Odgovor #5 poslato: 14. Јул 2011. 07:24:52 »

Naravno da ide i preko lanca, samo što je to preko kardana kruće i oštrije, zato se motori sa kardanom obično ne šaltaju u krivinama, dok nama sa lancem to nije problem.
Sačuvana
Maxa
*
Van mreže Van mreže

Starost: 39
Lokacija: Zrenjanin
Poruke: 166


Kawasaki Vulcan 800a


« Odgovor #6 poslato: 14. Јануар 2012. 02:45:04 »

S obzirom da sam mlad vozac u ovom tekstu za mene ima korisnih informacija,bez obzira sto je sve u praksi.



Sačuvana

sO FAR sO GooD
slobans
***
Van mreže Van mreže

Starost: 59
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 540


Shadow 750 Spirit


« Odgovor #7 poslato: 14. Јануар 2012. 11:44:45 »

Zaboraviste daragi i mili kais... probo lanac, probo kardan, probo kais i kais mi je nekako najdrazi.
Sačuvana
Crni Leptir
Gost
« Odgovor #8 poslato: 15. Јануар 2012. 10:25:58 »

Jeste, i ja sam sad na kaišu i nekako je zlatna sredina.  Grin
Sačuvana
Pinky
***
Van mreže Van mreže

Starost: 50
Poruke: 626


WWW
« Odgovor #9 poslato: 15. Јануар 2012. 10:36:41 »

Informacija nikad dosta, makar se neke i ponavljale u životu, onaj ko ne zna znaće a ko zna ponavljaće, stoga pohvalan tekst,  applause applause applause 
Sačuvana
Stranice: [1]   Idi gore
Štampaj
 
Prebaci se na:  


Ispravan CSS! Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC
SimplePortal 2.1.1 | Srpski prevod: www.tnenad.net


Orange2Gray © by Crip
Ispravan XHTML 1.0!